Citat:
Originally posted by JimmyOh@Feb 15 2008, 00:50
Citat:
Jag har inte belägg till 100% för det jag skriver nu så ta det med en nypa salt. Om du ligger på ProInets server genom OneVision så är det OneVision som har ansvaret för dig som kund, och ProInet har ansvar för OneVision. Om inte OneVision tagit egna lokala backuper åt sina kunder (vilket jag har gjort) finns det nog inga garantier för att återfå något om du pekar om. Jag skulle vänta ut rådande situation innan jag pekade om domännamn.
Som sagt... jag spekulerar bara nu, har inga konkreta fakta tillhands.
|
Men det är ju just det, jag måste komma åt min mail, så jag kan maila och styra och ställa. Jag måste få upp mina webbplatser så jag kan informera alla om det som har hänt. Jag har varken råd eller tid att vänta in Proinet, för de lär ju säkert ta flera dagar på sig att skicka iväg alla lösenord. Det går bara inte...
|
Jo, jag lider med dig och befinner mig i samma situation. Det är inte roligt att förklara för mina kunder att de inte kan använda sina mail. Jag hostar företag som är enormt beroende av att mailen funkar. Hoppas vid gud att det funkar när en ny arbetsdag börjar imorrn.