Citat:
Originally posted by Staffanos@Feb 14 2008, 18:29
Svarat i telefon ? Jag som trodde att det mest naturliga för ett Hostingföretag att använda sig av mail ... Men varför har denna tråd blivit ett för och ett emot Proinet ? Mycket osakligt ! Sidan är svart, kunder har fått sidor raderade, vi är många som klagar på dålig information, dessutom mailade proinet i tisdag när det senaste stoppet var, och har inte fått svar än...
|
Håller med om det...
Att kunddata försvinner är illa nog. Det vore kul att läsa kommentarerna när datat dyker upp på diverse pastebin-sidor och Flashback.
Läs i övrigt mitt första inlägg under tråden, och Kjettes svar till det. Jag verkligen hoppas att det inte var tack vare mitt inlägg de upptäckte intrånget.
Proinet.se och driftinfo.net var nere, den sidan som Kjette skrev om hade ingen information om serverproblem, inte ens under dagen. Vilken support ska man ringa till kl 4:00 på morgonen?