Citat:
Ursprungligen postat av klein
Citat:
Ursprungligen postat av Staffanos
Synd att man som kund ska behöva få informationen via IDG och inte via Proinet...
|
Mig veteligen har Kjetil svara i telefon hela dagen. Så det där håller inte heller
En gissning är att ett nyhetesbrev kommer ut till beröda kunder med info, när man vet. Man vad är viktigast? Att man lägger energi på informera än att lösa problemet?
|
Svarat i telefon ? Jag som trodde att det mest naturliga för ett Hostingföretag att använda sig av mail ... Men varför har denna tråd blivit ett för och ett emot Proinet ? Mycket osakligt ! Sidan är svart, kunder har fått sidor raderade, vi är många som klagar på dålig information, dessutom mailade proinet i tisdag när det senaste stoppet var, och har inte fått svar än...
Proinet ska i stället tacka oss som verkligen talar om saker som faktiskt kan bli betydligt bättre, allra helst med informationen....
Sedan kan det istället för att svara på tusentals mail, göra som jag gjort...en maillista.

.då räcker det med att skriva ett mail