Ämne: Proinet nere?
Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-14, 17:23 #72
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Staffanos
Citat:
Originally posted by -JimmyOh@Feb 14 2008, 16:59
Citat:
Ursprungligen postat av Cos
No offence men sluta med ditt jävla skit gnäll, tekniskt sätt så ska inte du har tillgång till dina webhotellskonton överhuvudtaget. Du skulle ha flyttat för länge sen Stop bitching
Hmm... Tack.. eller nåt?

Alla förstår att en Proinet haft otur, och visst har de på olika sätt säkert gjort ett bra jobb med burkarna. Men när kunder mailar och inte får svar på flera dagar, informationen om vad som hänt får vi läsa i IDG , som proinet uppenbarligen har tid att prata med. Så är det inte så konstigt att kunder börjar undra och uttrycka sitt missnöje. Har man dessutom betalat för ett år, är det kanske inte så konstigt att man stannar kvar tiden ut. Tror att många funderar på att flytta sina sidor efter detta. Hade informationen fungerat, kan jag garantera att många kunder hade haft förståelse och stannat kvar....
Men nu är det så här! Jag råkat veta att Kjettil & co har stått i en datahall hela dagen, kontaktväg telefon har fungerat. Dvs det har gått att ringa 08 37 20 60 och så får man ett svar.

Många företag gör tvärtom , dom stänger av telefonera, för dom inte orka svara. Så jag tycker du är lite orättvis i din kritik av Proinet på den här punkten.
klein är inte uppkopplad