Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-14, 03:26 #1
Iceyes Iceyes är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2006
Iceyes Iceyes är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2006
Hej, jag har äntligen bestämmt mig för att nu ska jag ha en laptop med så stordator kanske få vila lite emellanåt och jag ska kunna fara omkring med den lilla härligheten.
Tyvärr har jag aldrig tidigare ägt en laptop varpå jag inte kännt behov av det vilket kanske försvårar mitt val av dator.
Men nu ska det bli av. Jag har inte tänkt mycket mer på märke än att jag ska försöka hålla mig utanför Acer iallfall
Jag tittade lite på HP vilket skulle kunna va intressant har vet inte så mycket om just deras latops men men har hjälpt en hel del kunder som mycket problem med både deras drivrutiner och skrivare. har även skälv problem med min hp skrivare men som sagt nu vet jag inte hur det ligger till med deras datorer?
Tittade även på en schysst dator från Asus ett märke jag gillar dels för deras modekort men det går även med dra med samma paralell som HP att asus gör bra modekort betyder inte att deras laptops och tvärtom med HP.
ja sen finns ju dell det har jag heller inte så bra erfarenhet av och sedan andra diverse märken.

Laptopen jag hittade av tillverkaren http://www.datorbutiken.com/se/defau...=ASF3KA-AP014C

Jag hade tänkt mig ungefär i den prestandaklassen med liknade funktioner och för cirka 7000-7500kr

Någon som har tips och ideér och helst med egen erfarenhet av just den datorn?
Iceyes är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat