Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-12, 08:47 #15
Davves avatar
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Feb 2004
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Davves avatar

Reg.datum: Feb 2004
Jag noterar alla era tips och är tacksam för alla sådana. Då vi kommer hela tiden att utveckla den tjänsten är det bra att veta vad användaren vill ha.

När det gäller butiker, det har vi haft i tankarna innan att ha några aplikationermot de oftast använda butiksmoduler. Om ni skulle vilja tipsa vilka butiker är det som används mest, 3-5 st, vilka är det enligt er?

Citat:
Jag är även begränsad av era alternativ när jag ska välja "Leveransvillkor" i rullmenyn. Hittar jag inte alternativet som jag letar efter så står det att jag kan maila er - är det verkligen vettigt? Det samma gäller betalningsvillkoren (den är nästan lite rolig eftersom man inte kan välja 14 dagar som brukar vara standard).

Kort sagt. Jag skulle vilja se en enkel lösning för att slänga ihop en faktura efter egna önskemål. Jag vill inte behöva lägga till artiklar och kunder på annat håll, eller bli begränsad av era rullmenyer. Rullmenyer och ett system för att spara artiklar och kunder är jätte bra. Men om det är allting jag har att jobba med som användare så begränsar det tjänstens flexibilitet (och det är ju aldrig bra).
Det här med rullistor som enda alternativ är endast nu i början för att vi ska kunna testa systemet ordentligt innan vi låter besökaren skriva in egna saker. Ju mer besökaren får göra själv ju mer fel blir det och svårare att hitta dessa. Men det kommer alt till rullistor där man ska kunna fylla i alla fält för hand också inom kort, det var planerat.
Davve är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat