Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-11, 19:58 #12
posse posse är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2006
posse posse är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2006
Det finns mer pengar i domäner än de flesta tror, många bäckar små, när man väl kommer igång med sidorna, affilate, adsense samt försäjlning av domän namn och färdiga sidor så kan det ge en hygglig inkomst men man kommer inte långt med 50 domäner måste vara lite volym, jag kan garantera att detta ger betydligt mer pengar än att investera i aktier man måste bara vara vaken för nya saker och veta vad som går att sälja samt ha tålamod. Nu pratar jag bara om .se domäner

Har man som jag 25 års erfarenhet av att köpa och sälja så underlättar det också samt en stadig kassa!

Missdomain är ett perfekt ställe att fynda på och jag hoppas flera såna sidor kommer upp snart, jag är gärna med och investerar, önskade jag kunde programmera själv och bygga en webbsida kanske bara för färdiga sidor som man kan utveckla vidare, finns så mycket halvfärdiga projekt där ute som skulle kunna bli en guldgruva om man vet hur den skall marknadsföras och har kapitalet.

SKa du satsa på många domäner skaffa ett bra och stabilt webbhotell, helst egen server, kan varmt rekommendera webbkonsulterna som jag är jätte nöjd med.

Nu blev tråden lite off topic men som sagt jag fullföljer detta hot om ond tro för min domän som jag reggade för att den blev ledig och hade ingen aning om vem som ägt den innan och ger löpande info vad som händer!
posse är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat