Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-11, 15:53 #15
sasserdudes avatar
sasserdude sasserdude är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Feb 2008
sasserdude sasserdude är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
sasserdudes avatar

Reg.datum: Feb 2008
Citat:
Ursprungligen postat av klein
Citat:
Ursprungligen postat av sasserdude
Jag kommer bara ha min kommande portal, och marknadsföring och fakturor kommer jag sköta allt själv.

Det enda som skulle bli aktuellt senare är skribenter på sidan och det finns det ungdomar som gör det gratis idag, mot förmåner.

Men som jag har läst på företagande så kommer det att bli så att ja startar en enskild firma där jag står för allt. behöver inte ha några anställda för det, sedan om ja ska göra lite extra knäck vid sidan av som konsult behöver jag ingen anställd heller kanske några moderatorer på min portal.

konsult arbetet kom jag in på för att ja jobbar på företag idag och kommit med idéer för förbättringar med faktura systemen, och det har blivit mycket positivt bemött. så lite karriär inom den biten får man ju försöka med då också

och ja är en fattig liten skit unge som bara behöver starta upp lite lätt
Så jag har inte råd att anställa någon i dagsläget ändå.
Att ge folk olika förmåner och sånt, kan vara mindre bra.. Det skall beskattas också. Glad att du inte finns någon militant fackförening i Cyberspace, då hade dom DDOSad bort din portal.. :-)
olika webbsidor som fragbite, http://playstation-3.se , flashback, har moderatorer och skribenter som inte får ett öre för att de gör sitt jobb där, det är deras fritids hobby.

på fragbite får dom väl cash för att dom blivit så stora nu, men om min sida under tiden är på uppgång kan man ha folk som är entusiaster som gör jobbet gratis för att de tycker det är kul.. men skulle ja dra in flera tio tusentals kronor i månaden självklart skulle jag ge utdelning till de som jobbar för mig.
sasserdude är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat