Citat:
Originally posted by Mario@Aug 19 2004, 01:39
Du har ju erotiska sidor, du kanske kan använda den till något sånt, det funkar säkert, erotik funkar alltid. :P
|
Jag har ett par mainstream-tjänster under utveckling också. På svensk mark har jag planer för:
Bloggen.se - svensk blogsajt; färdiga mallar, skapa egen subdomän, gratis (men pro-funktioner kostar). Blev inspirerad av blogger.com.
HetaChatten.se - svenska tjejer live, chatta eller vad du vill, privat eller publikt. Den här typen av tjänst är
oerhört populär i USA just nu. Ni som kan streaming och tyngre programmering är välkomna att höra av er.

Valde hetachatten.se mycket grund av hetalinjens genomslag.
PayPerView.se - filmtjänst, vilken typ beror lite på vilka svar jag får av filmindustrin. Jag planerar att försöka intressera större aktörer för att snabbt komma in på marknaden och slå SF på fingrarna. Även om pay per view-tjänster är osäkra idag, så går den typen av tjänst en mycket ljus framtid till mötes - det betvivlar jag inte. Jag vill vara med på tåget då, om det är solo eller tillsammans med andra återstår att se.
Om ingen vill vara med och det visar sig krävas för mycket pengar att dra igång, så blir det en finfin erotiksida med SMS-betalning i fokus.