Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-09, 21:19 #4
sasserdudes avatar
sasserdude sasserdude är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Feb 2008
sasserdude sasserdude är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
sasserdudes avatar

Reg.datum: Feb 2008
Citat:
Originally posted by Gustav@Feb 9 2008, 22:11
Designen lämnar en del att önska. Den ser helt enkelt inte professionell ut. Dollarsedlar på förstasidan gör dessutom att jag får känslan av att ha hamnat på någon mfa-sida med budskap om att "tjäna snabba pengar".

Ett annat problem är att sidan inte ser ut att vara en e-butik, utan en informationssida. Att det finns mycket information är bra. Men har sidan som syfte att sälja någonting så måste surfaren genas kunna identifiera sidan som en shop. Element såsom produktmeny, varukorg och produkterbjudanden saknas på förstasidan. Upplägget gör att ni troligen förlorar en majoritet av era potentiella kunder redan efter några sekunders vistelse på webbsidan. En kund som tror sig ha kommit fel backar i webbläsaren omgående.

Jag kan rekommendera att ni strukturerar om hela sidan och betalar en designer några kronor för att ge webbsidan ett lite seriösare intryck. En riktigt professionell design kostar lätt skjortan, men det finns begåvade ungdomar att hyra för några hundralappar för den som saknar kapital att röra sig med.

I övrigt så gillar jag idén om att kunna tillverka sin egen tobak. Inte därför att det blir billigare, utan därför att det är en kul grej.

Varför är varningstexten på engelska?
Håller med dig..
sasserdude är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat