Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-08, 20:17 #45
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Tja det är ju kanske inte så överaskande att de två som ifrågasätter tråden är endera arbetsgivare (JimmyB) och landsman (DoubleR) - kanske tom släkt, med personen ifråga.
Jag var inte själv medveten om att Naim återigen fått även "inkos" till read-only, men man bör kanske ifrågasätta varför det sker just honom..
Vet också av erfarenhet att Naim då tar kontakt med medlemmar på WN och ber dem posta i hans ställe - känns det igen JimmyB?

Vidare vad gäller specifikation av vad som är spam och inte råder det delade meningar om på wn, men du som enskild firma känner säkert till vad konsumentverket definierar som spam!?
Här räknas alla obeställda elektroniska erbjudanden ställda till privatpersoner och enskilda firmor
http://www.epostreklam.konsumentverket.se/...gArticleId=3607
Detta är JUST vad Naim gör och har även kontaktat en 13-årig släkting till mig via MSN och försökt sälja sexrelaterade domäner.

Men du, JimmyB menar också på allvar att du tycker att [stolp skott.se] och [snop pen.se] är "schyssta domäner"?

Jag får formellt betacka mig från alla vidare erbjudanden från nätets mest ödmjuke affärsman och ställer mitt hopp till att Kosovo vill ha honom på plats vid uppbyggnaden av infrastrukturen i landet...

Citat:
Tex: Sanije [Edit], skall inte finnas med nånstans, då min mamma inte har något med varken domäner eller hemsidor och göra.
Det är kanske något du skulle tänkt på INNAN du registrerade mrn et.se i hennes namn som du nu försöker sälja. Du vet Naim - det är inte du som får ATFen mot dig, utan hon.
Internet Sweden är inte uppkopplad