Medlem
|
|
Reg.datum: Mar 2007
|
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
Tack för era svar.
Självklart så borde jag inrikta mig på krogarna. Det största problemet är att den målgruppen som sitter mest framför datorn och är mest inne på communitys är 16-18. Därför så känns det som att jag på något sett borde börja där om jag vill ha en aktiv sida.
Något som jag skulle kunna göra är att försöka få in lite reklam i extra (lokal gratis tidning). Frågan är bara hur eftersom att jag inte har någon budget på sidan alls.
Att dela ut visit kort på Ågatan vore perfekt, det vistas ju väldigt mycket folk där på helgerna.
Någons som jag känner att jag skulle behöva är mer folk som hjälper till. Blir väldigt mycket som jag ska kunna underhålla sidan samtidigt som jag verkligen ger mig in i att göra reklam.
Jag kommer troligt vis hålla i fest på t.ex Maxim sen när sidan börjar växa.
Men vad är det för något som skulle få er att stanna kvar? Vimmel bilder, en evenemangs kalender? Själv så är det att titta runt på andra medlemmars bilder osv. Men det är inte speciellt lätt att göra utan medlemmar...
Något som vore perfekt är att ta kontakt med de som håller i större evenemang i Linköping och be att få hosta deras vimmel bilder gratis. Efterfesten hostade ju experiences (stavning?) bilder och det drog nog mycket besökare.
Men någon som har förslag på nya funktioner som får folk att stanna kvar? Jag håller just nu på att göra en blogg som man kommer kunna välja mellan att skriva en vanlig blogg eller göra ett bild blogg inlägg. Bilddagboken har inprincip alla och man måste göra något för att få folk att slita sig därifrån.
All hjälp och idéer uppskattas.
|