Citat:
Ursprungligen postat av pokerstjärna
Citat:
Originally posted by -Marknadsbanken@Feb 8 2008, 17:26
Citat:
Originally posted by -pokerstjärna@Feb 8 2008, 16:38
Citat:
Originally posted by -Marknadsbanken@Feb 8 2008, 16:24
Men jag undrar lite är det inte han som har hjälpt pokerstjärna med sin annonssida?
|
Nej det är det verkligen inte.
VArt har du fått det ifrån?
|
Efter hans vanliga text på msn så hadde han skrivit bearhardcreations det är därför jag trodde det var han.... tänkte inte på att på bearhardcreations.com så heter ägaren jimmy, sorry, men varför går då Naim ut med den texten då?
|
Vi anlitade bearhard creations för att få en ny design på våran sajt, men jag tvekar till att naim har rört designen på vår sida.
Han är dock anställd av bearhard så vitt jag vet, sen kan jag inte stå för vad han skriver.
Det är jimmy ägaren av firman som har designat vår sida.
Förresten vad har våran design med detta att göra?
Visst handlar eventuellt om samma person, naim.
Men vad har detta med domäner och massutskick att göra? :
|
Jag fick på samma sätt kontakt med han som Kristofer, att det andra med bearhead Creation kom upp var att han hadde skrivit det brevid sitt namn inget annat, jag tyckte det var konstigt då hemsidan säger en annan sak och så såg jag denna tråd och skrev om det här.
Citat:
Originally posted by -DudeRille@Feb 8 2008, 18:56
Citat:
Ursprungligen postat av Marknadsbanken
Jag bad om att bli raderat där ifrån. och ja msn adressen kommer nog därifrån som han såg, men då säger man inte wn.se.
|
Okej, ber om ursäkt då.
Nja, han kan väl ljuga som alla andra.
|
ingen fara du, jag använder den på många andra sidor. den är nyligen dittsatt på wn.se för att det är den nya. Problemet är inte att han har addat mig det får folk lov att göra bara kul att prata med folk. det som jag reagerar på är att han addar folk på msn bara för att han inte kan skriva här inne och spammar dom med just försäljning av sina domäner. varför då inte vända sig till blocket och andra annonssidor