Flitig postare
|
|
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 403
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 403
|
Tro det eller ej, historien fortsätter. När jag pratade med Inwarehouse om det fallerade minnet så upplyste de mig om att jag skulle skicka tillbaka det dåliga minnet i retur. Jag sa till dem att det inte var några problem med att jag skulle resa till Spanien dagen efter och jag inte kunde skicka in minnet förräns i början av Februari.
Igår (kom hem i söndags) skickade de mig en faktura på minnet de hade skickat ut eftersom jag inte retunerat det trasiga. Fick ringa dem och säga att jag naturligtvis skulle skicka in minnet men att jag hade precis kommit hem från Spanien och inte haft möjlighet. Killen som skickade mig minnet hade troligen inte lagt en notis om att insändningen skulle bli försenad. Men riktigt dåligt att bara skicka en faktura och inte först fråga om varför det inte kommit in. Nu måste jag se till att fakturan blir makulerad också.
Detta företaget har kostat mig så mycket tid. För er företagare rekommenderar jag Dustin (inte affilierad med dem). Skulle inte prövat en ny leverantör. Ni vill inte lägga lika mycket tid på sånt här som jag. Varning, varning.
|