|
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jan 2007
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jan 2007
|
Sludent: Ge dig nu, ingen har påstått att ni har skickat fler än en, hadde ni skickat den redan vid köpe av tjänsten hadde problemet inte varit här nu eller hur? om en tjänst inte fungerat korekt som den skall så hadde ni kunnat meddela en detta då eller hur? då hadde vi inte suttit i samma båt med hål i eller hur? Precis som alla andra företag måste man underhålla sina tjänster så inga fel framstår, eller går att fixxa snabbt.
Cykelpedal: Som jag har sakt innan, verkar var så att folk är blinda och kan inte läsa, inte vet jag, iallafal är det inte summan jag bryr mig om utan att få fakturan i tid, det kan man faktist begära ifrån ett företag, har dom problem hadde dom kunnat meddela sina kunder då hadde jag förstått men inget under diskutionen kom det fram. Visst är det inte så farligt men någon information under tiden vi pratar kunde dom ha sakt något och inte sitta tysta om den information, visst världen går inte under och det finns värre saker men jag anser endå att denna punkt är viktig.
jonny: Jag säger återigen och tydligen förstår ingen vad allvaret ligger, det är inte summan eller tjänsten det är att dom väntar med fakturan och inte har meddelat mig under den tid jag var kontakt med dom. vad är det som är så svårt att maila över en fakture när kunen har godkänt tjänsten?
Sedan är det inte några veckor efter utan 2-3dagar efter registreringen som Axentus klantar sig, jag trodde faktist att problemet var löst då, hadde det varit det hadde inget inlägg kommit om dom här inne av mig. Dock är fakturan makulerat och jag är nöjd.
Sköter du faktueringen och servicen rätt & bra har du alldrig problem med mig iallafal, jag köper en tjänst då förväntar jag att den skall fungera fel fri, och det spelar ingen roll om det är 10kr eller mer.
|