|
Flitig postare
|
|
Reg.datum: Jun 2004
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Jun 2004
|
Ja det var länken jag syftade på, vet inte hur, men fixa till den så inte forumets bredd trasar sönder, ett enterslag kanske inte är så bra men något. Göra den klickbar med titel kanske(även fast det är emot wn's regler.
Jag sitter själv i samma sits(vill ha ett företag - 17 bast.) för att dra igång ett projekt med mera.
Problemet med mitt förra inlägg är att jag alltför ofta inte skriver det jag tänker. Men iaf, jag menade att jag för ett tag sedan läst om att man bara behövde vara 16 så är det lugnt, men sen när jag forskade vidare så insåg jag att jag hade fel och du hade rätt, borgensman räcker inte, man måste ha ett särskilt tillstånd för att få dra igång, vore trevligt om någon mer insatt som t.ex. Johan G(brukar vara det när det gäller detta ämne) kunde svara med korrekt fakta.
Mer exakt vad som krävs, hur man fixar det o.s.v. PRV och bolagsverket har fått ganska luddiga hemsidor sen de separerades och verkar mest korslänka till varandra(egen uppfattning vid jakt på info).
Jag ska för övrigt börja läsa Företagsekonomi och eventuellt kursen Småföretagande på gymnasiet för att få lite extrapoäng, så om jag får reda på något så hör jag av mig.
|