Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-01, 02:53 #26
ecstyle ecstyle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2006
ecstyle ecstyle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2006
Jag gillar din blogg. Jag drog själv till Bali för ett antal år sedan på en enkelbiljett, fast jag drog ganska snabbt vidare.

Anledningen till att dina sidor inte blev omnämnda beror troligtvis på att de inte vill ge reklam. Jag har själv varit med i radio och tidningar flertalet gånger utan omnämnade av sajten och då känns det ganska meningslöst. Man kan inte förvänta sig att folk skall kontakta tidningen för att få reda på adressen, även om en del faktiskt gör sig besväret. Senast jag var med i en tidning så sa journalisten att han inte kommer att nämna varken företagsnamnet eller webbsida eftersom han inte vill göra reklam. Detta gäller oftast dagstidningar och radio. Kommer du med i månadstidningar, etc har de ofta inget emot att skriva ut adresser.

Troligtvis vill de motverka korruption och att journalister går att köpas. Just nu befinner jag mig i Kina och där är det vanligt att du köper artiklar eller TV-inslag. I den del artiklar står det att dom är sponsrade, men sen har du andra där du troligtvis får betala journalisten för att dom skall skriva om dig.
ecstyle är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat