|
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jan 2007
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jan 2007
|
Sludent: Att försöka går inte, ni kan faktist skicka fakturan samtidigt när ni skicka inloggnings uppgifter till kontrollpanelen precis som andra webbhotell gör, ser inget svårt i det, sedan pratade jag bara med killar på ert företag, inte en enda gång via email ser jag komma ifrån en kvinna. Jag uppskattar alltid när saker går snabbt, men då skall det går rätt till. Att få 30 dagar netto är inget att skryta om, iallafal inte för mig.
Ang. er ekonomitjej så kan jag iallafall gratulera men man ser faktist när det är dags att hitta en ersättare, att vänta in i det sista har alldig fungerat och kommer alldrig att fungera heller, att barnet kom snabbare än väntat går också att räkna ut ibland, som sakt allt handlar om att ha lite i beredskap en extra person när detta väl händer.
en lite fråga, varför bara ha 1 person i ekonomiavdelningen? minst 2 borde räcka som en start.
Jag är tacksam för att ni har makulerat ordern men man skall alldrig behöva gå ut så här på ett forum bara för en sådan enkel sak, bedrövligt mycket bedrövligt faktist.
Ett stort tack till wn.se igen för att finnas till hjälp när det behövs.
|