Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-31, 22:08 #6
Sludent Sludent är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 258
Sludent Sludent är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 258
Det är tråkigt när man försöker vara snabb och leverera tjänsten direkt, dock uppskattar inte alla det.

Att fakturan kommer en månad senare är inget bra, det är helt klart en miss från vår sida, detta beklagar vi, men att få 30 dagar netto är väl ändå inte så illa.
Anledningen till att faktureringen blivit försenad är för att vår ekonomitjej fick barn, och det var svårt att finna en ersättare snabbt (barnet kom lite fortare än beräknat )

Ang. fakturahanteringen jobbar vi idag med vår leverantör av faktureringssystem med att integrera våra system för automatisk hantering utan dröjsmål. Tyvärr fungerade detta inte med vår tidigare lösning, nytt system från 1 januari i år.

Nu har jag dock meddelat kund att vi skriver av fakturan, hoppas det är plåster på såren för en sen faktura.
Är det fler kunder som anser sig felbehandlade av sen faktura så kontakta mig på PM.
Sludent är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat