Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-31, 21:27 #5
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2007
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Reg.datum: Jan 2007
Sludent: Jag var ute efter att få fakturan direkt inte behöva vänta i nästan 1½ månad för att få den, jag vill liksom kunna betalla den. sedan spelar det ingen roll om det skulle vara som pdf till mail eller komma på posten bara jag får den.

sedan skickade jag att jag ville makulera min domän 2007-12-18 detta var nån dag efter ordern. jag har hittat mailet med, jag mailade hela 5gånger den dagen som gmail har registrerat, och vad jag kan se också var att 2-3 dagar innan fick jag mina inloggnings uppgifter i mitt mail så JA jag följer lagen där.

Sedan bryr jag mig inte om ni registrerar den direkt eller när ni fått pengarna bara jag betallar mina fakturor i tid så blir jag nöjd.

jonny: Hur skulle jag kunna betalla om ingen faktura? detta mailade jag till dom med, men fick som svar att jag får vänta till jag får fakturan, jag köpte domänet som privatperson. Axentus kan inte ha följt till punkt och prickar på regelverket, det tog dom lite mer än 1½ månad att skicka en faktura till min mail?

Det är inte summan jag bryr mig om det är att det skall ta en sådan satans tid att skicka en viktig faktura till en. Andra företag har alldrig hatt sådana här poblem med mig varför gör dom då det?.

Cykelpedal: Ditt svar finns längre upp i detta inlägg.
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat