Citat:
Originally posted by mypay@Aug 15 2004, 15:07
Det samtalet var nog en verifiering av ditt mobilnummer.. Vi har haft problem med att personer senaste dagarna registrerat sig med all möjlig konstig information.. Så ignorera det samtalet..
|
Okej, förstår. Att folk registrerar sig med "all möjlig konstig information" skulle jag tolka som att folk vill testa er tjänst utan att lämna ut person-/org.nr innan de vet om de kommer använda er tjänst eller ej. Tvekade själv ett tag på om jag orkade registrera mig för att se er tjänst. Ett bra alternativ är ju att lägga upp ett demo/test-konto (med låst lösenord) där folk kan testa sig fram. På så sätt undviker ni nog problem med "konstig information" hos de som reggar sig i hög grad.
De som vill använda er tjänst registrerar sig nog med korrekt information isåfall.
Citat:
Vad gäller din tjänst så är du välkommen att kontakta mig via mail [email protected] så ska vi lösa det där direkt
[edit]
glöm det - jag kontaktar dig istället.. så går det lite snabbare
|
besvarade ditt mail så det hamnade visst hos: info @ ...