Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-28, 12:48 #31
clirres avatar
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2005
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
clirres avatar

Reg.datum: Nov 2005
Tack för alla bra tips!

Jag tror absolut på att hålla bloggen enligt vissa riktlinjer och inte referera till artiklar bara för Twingly-länkarnas skull, men jag börjar undra...

Såhär någon månad senare har jag letat upp varenda pingtjänst som finns och lagt upp en automatiskt ping på dem. Jag har frekventerat olika bloggar, kommenterat och länkat tillbaka. Jag har skrivit i snitt två inlägg om dagen, och fått mycket god respons på dem (iofs bara via mejl, ingen kommenterar).

Det enda som gett något i besökarväg är när jag fick en länk från Jakobs blogg hurjagblevrik.se . Det är iofs kanske en produkt av ovanstående aktiviteter.

Ett problem är kanske att jag publicerar de flesta bloggarna mitt i natten svensk tid så pingningarna kanske blir verkningslösa. Sidan har PR 0 men det jag skriver om är knappast något man söker på på Google gissar jag.

Några fler tips?

Edit: En sak jag kommit på när det gäller att få fler kommentarer är att inse att det faktiskt är en tvåvägskommunikation. Man kan (och nästan bör) ställa frågor till sina läsare.
clirre är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat