|
Supermoderator
|
|
Reg.datum: Nov 2003
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Nov 2003
|
Registrerade mig nyss och la upp en tjänst precis som en jag har registrerad hos yo.se. Skickade ett SMS för att verifiera att tjänsten fungerade men fick då ett felmeddelande tillbaka där det stod: "Ett okänt fel uppstod under körning" och ingenting registrerades under "Statistik"-sidorna.
Förstår att ni fortfarande ligger i ett utvecklingsskede men att det då går att skapa tjänster som sedan inte fungerar (förlorade intäkter och kostnad för SMS) verkar ohållbart.
Tjänsten som sådan verkar bra. Något som jag efterfrågar i en sådan här tjänst är att man ska kunna se en logg på samtliga inkomna SMS även för "tjänste-suffix" som inte är upplagda/specificerade. Därmed skulle man även erhålla intäkter för felstavningar och även kunna optimera sina tjänster så att tjänsten fungerar för folk som stavar fel. Det skulle vara en klar konkurrensfördel om ni erbjöd den tjänsten, eftersom inte yo.se gör det i dagsläget(?).
Några minuter efter registrering fick jag ett telefonsamtal till min mobil från ett "skyddat nummer". Då jag svarade hördes ett par DTMF-signaler och sedan kopplades samtalet ner. Var det en del i er verifieringsprocess eller?
|