Citat:
Jag tror jag helt enkelt väljer att sluta svara på dina frågor..
|
Hoppas inte det är er företagspolicy att inte svara på frågor , ni skulle tjäna på att vara lite mer öppna.
Citat:
Jag får mest känslan av att du försöker skapa en diskussion om huruvida vi är oseriösa gentemot YO.se eller inte.. Och vart din ståndpunkt i den frågan ligger är väl ganska tydlig.
|
Min ståndpunkt i den frågan ?? Varför skulle jag ha en ståndpunkt i den frågan?
Varför skriver du en massa rundsnack istället för att svara på frågorna som jag ställde?
ok företagshemligheter har jag inte bett dig avslöja utan fördelarna med mypay
och varför man ska välja er framför andra aktörer?
telefix.se ger 88-95% enl deras sida , yo.se 70 % enl deras sida, och mypay.se ger 60 %.
Sen finns finns det fler aktörer, vad dom har gemensamt är att man kan läsa sig till villkor etc,
vilket man inte kan hos mypay, det var därför jag ställde mina frågor.
Citat:
mitt tips till dig är att fundera lite innan du skriver en massa inlägg och ifrågasätter saker.
|
Tack för ditt tips, det var efter att funderat ett tag som jag ställde frågorna, hade jag hittat svaren hade jag inte behövt fråga.
Citat:
Nu är min fråga - är detta ett forum med seriösa webmasters eller ett forum med personer som försöker smutskasta varandra?
|
Wn är helt seriöst, det har jag märkt under det ½ år jag varit medlem,
vad man än undrar över så hittar man svaret på wn, men när jag sökte på mypay så fanns inte en enda rad.
Att ställa frågor är väl inte att smutskasta? Men när jag läser dina svar, där du skriver nästan enbart om yo
samt undviker att svara på mina frågor? Då undrar jag vem som kastar smuts.
Citat:
Vi har självklart info om yo.se som inte är alltför PR-vänlig..
|
Jag har ställt liknande frågor till yo och fått svar från dom så jag förstår inte vad du menar.
Citat:
Dom gjorde sina tabbar och alla har rätt att göra misstag.. Det viktigaste är att man lär av dom och vad jag vet så har dom gjort det.
|
Vad du menar med detta, förstår jag inte.
Citat:
Enda missen nu är väl färgvalet på deras hemsida
|
Om jag skulle välja att använda deras tjänster eller någon annan aktörs,
så skulle färgen på sidan inte vara avgörande utan jag tittar på användarvänlighet,
support, och den biten som gäller ersättningar för dom tjänster jag behöver kunna ta betalt för.
Man vill ju behålla så mycket pengar som möjligt för sina tjänster.
Tråkigt att du inte svarade på mina frågor, väldigt tråkigt att du bara svarar på yo frågor som jag inte ställt.