Ämne: Mypay.se ?
Visa ett inlägg
Oläst 2004-08-15, 10:38 #13
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
Jag tror jag helt enkelt väljer att sluta svara på dina frågor..

Självklart kan jag inte gå in på vad vi har planer i utvecklingen. Vad som kommer inom snar framtid etc!
Eller kan du åka till Volvos kontor och få fram info om deras nästa bil? Den som de inte släppt än vill säga - tveksamt va?

Jag får mest känslan av att du försöker skapa en diskussion om huruvida vi är oseriösa gentemot YO.se eller inte.. Och vart din ståndpunkt i den frågan ligger är väl ganska tydlig.

Men jag tänker inte spendera en massa tid på att övertyga dig.. Det finns roligare saker att göra med sin tid. Vi kommer dock - på vår sida - lägga ut email samt telefon och adress till de soim ligger bakom mypay.
Det kommer att komma en lista på alla personer som hjälpt till med utvecklingen av mypay..

Och köpa grisen i säcken - möjligt.. Men jag tycker inte det. Du fär det jag nämnt ovan.. plus lite mer - det är inte att köpa grisen i säcken.. Att köpa grisen i säcken innebär att man riskerar att få något som är dåligt.. Men som sagt - jag har varken lust, ork eller tid till att hålla på att förklara så grundläggande saker.. mitt tips till dig är att fundera lite innan du skriver en massa inlägg och ifrågasätter saker.

Och som vi skickade till media.se killarna efter att dom reggat sig hos oss för att kika runt.. jag valde då att citera Coca Cola då dom uttalade sig ang. "kriget" runt jul mellan dom och julmusten (citerar säkert fel) "Vi har inga planer på att ta över julbordet - men däremot samsas om det"

Nu är min fråga - är detta ett forum med seriösa webmasters eller ett forum med personer som försöker smutskasta varandra?
Vi har självklart info om yo.se som inte är alltför PR-vänlig.. Men det är något som INTE hör hemma här.. Och inte via privata mail heller.. Dom gjorde sina tabbar och alla har rätt att göra misstag.. Det viktigaste är att man lär av dom och vad jag vet så har dom gjort det.

Enda missen nu är väl färgvalet på deras hemsida

Jag tycker alltså att mypay och yo.se ska kunna existera sida vid sida.. det är en stor marknad.. och om vi är dom enda aktörerna (än så länge) så räcker den gott och väl till
mypay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat