Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-26, 02:02 #9
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2007
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Reg.datum: Jan 2007
rhuse: Ursäkta om jag inte har varit tydligare i min text, huvudkontoret kommer finnas i england, sedan kommer det att finnas små kontor i varje land för att sköta supporten där ifrån, alltså telefon och sånna saker. Betallningen kommer andra företag att sköta vilket gör det lättare för en. Skatteplanering kommer andra folk att hantera för mig vilket känns bäst då jag inte kan så mycket i det i andra länder. Företaget skall vara på rätt sida om lagen.

Interface: Vad för information bygger du det på med dessa? har du testat dom eller känner du någon som har gjort det.

wwww: skattebesparingsskäl är inte för att jag vill starta företag i england, utan det är lite billigare att ha det där plus att jag kommer bo där men skall endå lite då och då besöka sverige i framtiden. Vad bygger du din information på? skulle vara bra att veta.

ztream: Jag har inte sakt att det skall vara en blocket-kopia, denna sida skall se helt anerlunda ut gemför med blocket, jag valde blocket för att nästn alla känner igen den, sidan skall ha en egen kod och inte byggas på någon annans skräpkod.

pokerstjärna: Jag får en känsla av att folk inte litar på sidan om man kör privat, har sett detta på många sådana sidor och sedan stängs dom ner, vilket inte jag vill utan jag tänker satsa på den. men jag skall endå tänka på saken.

Jon A: Vad bygger du det på för information.

wwww: okej, kan du ge en länk eller mer information om det.

Tacksam för alla svar!
Fj
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat