Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-25, 23:14 #17
dumle66 dumle66 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2008
dumle66 dumle66 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jan 2008
Citat:
Originally posted by ztream@Jan 26 2008, 00:08
När jag tecknat företagsförsäkringar har jag aldrig behövt intyga något sådant. Alla riskterar väl att dras inför domstol förr eller senare

Kan rekommendera länsförsäkringar. Rättsskydd som täcker ansvar upp till 10 miljoner ingår i deras småföretagarförsäkring om jag inte minns fel. Dock får ni ju läsa det finstilta för vilka situationer det gäller.
Det är just länsförsäkringar vi har kollat upp, deras småföretagsförsäkring. Jag fick då skickat en massa papper som behövdes fyllas i, en punkt där var om du "vet" om att du kan hamna i domstol.. risken för oss är ju ganska så hög..samt (di.se) har skrivit om detta före jul..

Vi har ju haft sidan uppe nu i 2 veckor och än har de inte hört av sig <_< .. jag för en dialog med flera andra aktörer på bostadsmarknaden, de gillar oss inte heller men de låter oss hållas för de säger att en förändring måste till på bostadsmarknaden. En stor aktör sade att hemnet satt i en rävsax, börjar de bråka så får vi gratis reklam för miljoner samt många användare.. så de har det nog inte heller så lätt att fatta beslut hur de ska gå tillväga..
dumle66 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat