Citat:
Ursprungligen postat av DoubleR
Citat:
Ursprungligen postat av biokonsult
tjao ...
jag la in det här igår ang att nån snott min sajt allt rubbet.. fick inga kommentarer på det, många kanske missade det ?
otroligt att man orkar hålla på så för dom små pengarna som det kostar att fixa det själv....
www.ningx.com/video/
:P
|
Nu hänger jag inte med, menar du att du har skapat sidan som sen någon annan har använt sig utav?
Jävligt konstigt då det skriptet(PHP Melody) finns till salu på http://www.phpsugar.com/phpmelody.html
Så vad menar du egentligen? För tydligen är det varken du eller "kinesen" som har skapat den. <_<
|
och ibland tycker jag att man e barnslig
puhhh tack slipper man känna sig ensam ... var ser du att jag skulle ha sagt att jag gjort sajten..vilken mupp som helst ser ju att det är ju en köpt sida....du tycker att det är helt okej att gå och sno rubbet allt från en sida för att man köpt det nån annastans....Det är ju inte så att han snott designen han har ju snott varenda kodsnutt från mig....Och jag bryr mig inte ett skvatt om det har inte äns mailat till honom och påpekat det, jag la ut det för att det är intressant att se hur det kan gå,
ska jag som blivit rånad känna mig skyldig helt plötsligt ? B)