Citat:
Ursprungligen postat av Interface
Citat:
Originally posted by -alltinggratis@Jan 22 2008, 20:40
Citat:
Ursprungligen postat av Davve
Skicka en faktura till Affiliatro för din förlorade tid pga deras brister i faktura hanteringen. Det lär få de att tänka till.
|
Ja, det ska jag absolut göra.
|
Det om något kommer att vara en olaglig faktura... tyvärr
|
Hur då olaglig faktura? Jag får värdera min tid så som jag själv vill och när inget annat fungerar så skickar jag en faktura och följer upp den. I de fall jag varit tvungen att göra så, så har företaget i fråga ringt och varit angelägen att lösa det. Visst jag makulerar/krediterar en sådan faktura om problemet jag utsets för löses. Gör det det inte så ska jag ha betalt för mina utlägg/tid.
Visst, man ska först ta kontakt med företaget ifråga och be de lösa problemet med sina fakturerings rutiner. Men som det verkar på alltinggratis så har han gjort det vid flertal tillfällen utan resultat, ska man då lägga all sin tid på dagarna för att ringa till företag som gör fel? knappast. Där tycker jag att Affiliator ska ta kontakt nu och lösa det och inte tvärt om.