Citat:
Originally posted by Internet Sweden@Jan 16 2008, 21:28
Decibel - Jag vet inte vad som är tidig eller sen kund för JX, men nog har "JX Systems HB" varit avsändare i mail rörande mail som rör snapregistreringen!
Screenshot från min inkorg. Jag har heller ingen uppfattning om vad som är stor eller liten kund eller vad ni prioriterar. Jag tycker trots allt att det kunde kommit lite "frivillig" information kring vad som hänt, status och planer.
Jag kan ha förståelse för att det dels känns kymigt och ta luften ur den bäste, när något som JX blivit drabbat av sker, men lite information skulle inte varit fel..
Jag hoppas att det löser sig till det bästa för dig/JX och att jag (och andra) slipper ringa och tjata..
|
Summa summarum så har pengarna betalats in till ett bolag, avtalet är gjort med samma bolag och det är i det kraven ska/har riktas mot. Precis som i vilket avtal som helst man ingår. Att det i detta fall kommer mail med fel header vet jag inte om det är grund nog för att avtalet helt plötsligt bytt bolag, om du förstår hur jag menar.
Och med detta lämnar jag denna tråd efter påtryckningar ifrån delägare i JX, och jag kan väl hålla med, WN är inte världens ände och det finns kunder på andra håll och fokuserar därav på att informera alla genom ett enda media istället.
Allraminst då JX Hosting - JX.se inte har något med detta att göra längre.
Kommer knåpa ihop ett infomail till kvarvarande kunder som väntar på betalning.