Citat:
Originally posted by domaintarzan@Jan 16 2008, 20:11
Rent skitsnack och bortförklaringar. Handelsbolaget är i allra högsta grad inbladat. De bekräftelser på betalningar jag gjort har kommit från ditt handelsbolag. Det allra första mailet jag fick från dig när jag blev kund kom från "JX Systems HB". Att du sedan MEDVETET inte skriver organisationsnummer varken på hemsidan och på dina "kvitton" gör inte saken bättre. JX är skyldig mig pengar, du har skött hela affären enormt dåligt, ingen kommunikation över huvudtaget. Jag har fått jaga dig och svaren har varit undvikande. Om det nu är något annat företag som har tagit över bryr jag mig inte så mycket om. Jag är bara intresserad av NÄR jag kommer får tillbaka mina pengar.
|
Decibel - Jag vet inte vad som är tidig eller sen kund för JX, men nog har "JX Systems HB" varit avsändare i mail rörande mail som rör snapregistreringen!
Screenshot från min inkorg. Jag har heller ingen uppfattning om vad som är stor eller liten kund eller vad ni prioriterar. Jag tycker trots allt att det kunde kommit lite "frivillig" information kring vad som hänt, status och planer.
Jag kan ha förståelse för att det dels känns kymigt och ta luften ur den bäste, när något som JX blivit drabbat av sker, men lite information skulle inte varit fel..
Jag hoppas att det löser sig till det bästa för dig/JX och att jag (och andra) slipper ringa och tjata..