Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-16, 19:18 #31
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar
 
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
Citat:
Originally posted by domaintarzan@Jan 16 2008, 19:11
Rent skitsnack och bortförklaringar. Handelsbolaget är i allra högsta grad inbladat. De bekräftelser på betalningar jag gjort har kommit från ditt handelsbolag. Det allra första mailet jag fick från dig när jag blev kund kom från "JX Systems HB". Att du sedan MEDVETET inte skriver organisationsnummer varken på hemsidan och på dina "kvitton" gör inte saken bättre. JX är skyldig mig pengar, du har skött hela affären enormt dåligt, ingen kommunikation över huvudtaget. Jag har fått jaga dig och svaren har varit undvikande. Om det nu är något annat företag som har tagit över bryr jag mig inte så mycket om. Jag är bara intresserad av NÄR jag kommer får tillbaka mina pengar.
Att Handelsbolaget stått på inbetalningskvitton är ett fel av Payer AB. Detta kan bekräftas av Sven-Bertil Broby som gjort felet på payer, du kan ringa honom på 08-20 83 70.
Kvitton utan org-nr existerar inte, isåfall är det något kvitto ifrån payer för automatisk inbetalning eller automatiskt genererad rapport över transaktioner.
Saknar du dokumentation så hör av dig så får du såklart korrekta handlingar.
Ett fåtal kunder fick manuella fakturor, är du en av dessa så har du isåfall helt riktigt ett avtal med HB;t, hör av dig isåfall omg. för utbetalning.

I övrigt bemöter jag inte enskilda ärenden publikt, kontaktuppgifter finns i tidigare inlägg. (Vet f.ö. inte vem du är heller)

(Använder min user nu då det är jag som äger HB;t och hanterar denna typ av ärenden)
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat