Nykomling
|
|
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 15
|
|
Nykomling
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 15
|
1. Hos oss bestämmer alltid annonsören hur många visningar, klick, osv köpet gäller innan kampanjen startar. På så sätt hoppar ingen annonsör av plötsligt, utan kampanjen levereras färdigt och sedan kan annonsören besluta sig för att förlänga den eller inte.
2. 10 öre per klick låter väldigt lågt. Man kan fråga sig hur många procent det är av klickets egentliga värde? Givetvis optimerar vi intäkter i varje situation och för varje publicist för att såväl publicist som annonsör ska bli nöjda.
3. Vi satsar på att ha så många olika bannerstorlekar som möjligt. Anser någon av er att det är någon storlek som saknas här?
http://www.adoperator.se/banners.jsp"
4. Håller med om att det finns webbplatser av varierande kvalitet i olika nätverk, men en nischad webbplats med få besökare (i kombination med många andra webbplatser inom samma nisch) är ofta mer värd för en annonsör som vill nå den nischen än vad en stor generell webbplats är (där 95% av besökarna kanske är fel målgrupp).
|