Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-15, 16:04 #16
Nobody Nobody är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2005
Nobody Nobody är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Citat:
Originally posted by -Nobody@Jan 15 2008, 13:41
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Finns det några inkomster? Hur mycket och vad har förändrats i utgångsscriptet?
Jag har valt att inte lägga upp reklam webbplatsen. Därför har jag inga direkta inkomster. Allt tyder på att Topplista.com har ett gäng trogna användare som uppskattar tjänsten mycket, och den är den typen av projekt jag haft som vision.
Ingenting har förändrats i utgångsscriptet, som förresten är magnifikt på många sätt, utan jag har bara låtit ändra utseende och utformning mot klientsidan. Väldigt smidigt script att jobba med, är det, och bara utgångsscriptet är värt en hel del av nuvarande startbud.

Scriptet är väl gratis...?
Scriptet är inte gratis, nej. Faktum är att det inte ens är till salu. Jag skulle tro att värdet på scriptet i sig på den internatinella marknaden ligger relativt dyra summor, på grund av att det här är det bästa scriptet som existerar idag för sin nisch. iTopsites använder det, tillsammans med, vad jag känner till, bara en ytterligare aktör som nischat webbplatsen snävt på en engelsktalande tjänst för den internationella marknaden.

Har du scriptet, ambitioner och språkkunskaper (själv eller via entrepenad) kan du alltså klona webbplatsen för den spansktalande markanden, den franska, det tyska, den kinesiska och you name it. Den här typen av tjänst existerar inte idag för dessa respektive marknader och potentialen räknar jag följaktligen som mycket stor när man talar innehav av det här scriptet.
Nobody är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat