Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-15, 14:38 #6
Baldros Baldros är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Baldros Baldros är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Jag har också varit med om otroligt dålig support från Bredbandsbolagets sida, en gång så stängde de ner min internetuppkoppling pågrund av obetalda räkningar som vi aldrig fått.

Vi hade fått räkningar helt normalt i ett års tid, men helt plötsligt ändrar någon på deras ekonomi-avdelning vår fakturerings-adress till en adress vi inte har någon koppling till alls. Enligt dom själva så behövde dom inte skicka ut fakturor och att man ska betala ändå, så jag frågar om jag betalar 20 kronor i månaden för pappersfakturering helt i onödan och om dom fortfarande kan strunta i och skicka ut fakturor och dom svarade ja.

Dom vägrade starta våran internetuppkoppling igen, så vi fick gå till banken och föra över pengar och sedan satt dom på internet igen efter några dagar, det var ändå dom som hade gjort fel trots allt. Vi har varit kunder sedan BoNet tiden (2000?) och aldrig missat en räkning.

Om dom skulle rättat till sitt misstag och sätta igång vårat internet samt be om ursäkt skulle jag inte bry mig alls om det hela, men när dom vägrar det och påstår att det är vårat fel så blev jag riktigt sur.
Baldros är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat