Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-12, 10:47 #6
sioustis sioustis är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2008
sioustis sioustis är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2008
Citat:
Ursprungligen postat av pokerstjärna
Citat:
Ursprungligen postat av sioustis
Har samma problem som dig, pokerstjärna.
Jag har också Surftown och alla mina sidor har varit otillgängliga sedan imorse vid 6-tiden.
Oerhört frustrerande! Jag har mejlat supporten också men inte fått svar.
Tråkigt
jag har inte mailat supporten för sist det hände under en helg dag ( har faktiskt hänt tre gånge runder ett år för mig ) så har jag mailat men no answer!
Blir så satans förbannad kommer inte sajterna upp igen innan klockan 16.00 så ska jag flytta mina sidor från surftown, börjar bli riktigt jävla trött på dem.
Och vad är det för trams att betala extra för att få snabbare support. :lol:
Surftown är ett skämt.. speciellt dom senaste 3-4 dagarna har det krånglat som bara den alltså, har varit otillgängligt ett par minuter hit o dit.
Inte kul heller när man precis startat upp en ny site och har betalt marknadsföring på andra sidor som visar ens reklam och sen när folk klickar så kommer de inte fram..
Eller hur, inte ska man behöva betala EXTRA för snabbare support.. Gör man inte det så tar det dessutom hur många dagar som helst att få svar, jag brukar få ta till Sales chat och snacka där istället, det ska väl inte behövas?
Det är samma folk som sitter där som svarar på supporten, f*n asså dom måste bättra på sig.
Mitt konto löper ut 13 Maj men tror knappast jag blir kvar där tills dess, inte om de fortsätter som i dagsläget.

Någon som har något bättre webbhotell att rekommendera? Linux, PHP, obegr. med domäner helst..
sioustis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat