Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Mar 2004
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Mar 2004
|
Helt seriöst? Vad är det för ändringar du har gjort sedan senast. Mer än att ha bumpat tråden? Kosmetiska antar jag.
Varför är inte urlen klickbar? Jag satt och försökte klicka på den flera ggr innan jag kom på att det var rubriken man skulle klicka på. Varför överhuvudtaget ha en annons och en sida som väntar i 5 sec? Tror du verkligen att "webmasters" kommer surfa så mycket på annonser på din "ref"-sida att du kommer tjäna några pengar att tala om? Varför inte satsa på att göra en _bra_ sida innan du börjar försöka mjölka den?
Lägg nån diskret annons på förstasidan istället och se till att folk väljer att länka till din sida som en bra sida istället för att exploatera den innan du ens har blivit indexerad utav google.
Jag tror slutligen inte att din sida har nån vidare potential för annonser, delvis på grund utav din tilltänkta publik (folk som sysslar med webutveckling klickar inte på annonser ). Satsa hellre istället på att få den till en defacto-sida för branschfolk och sälj förstasideplats.
Som det är nu känns det lite tunt med material, guider, krönikor etc? Att länka till WN är väl en bra början, men jag tror inte det räcker i långa loppet ... :-)
|