Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-08, 20:45 #21
Isak Isak är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2003
Isak Isak är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2003
Jag tycker också det är ett elände med Loopias faktureringssystem. Vi har därför valt att betala .se domäner direkt via IIS fast det är dyrare för att i alla fall kunna få månadsfakturering.

För .nu domäner är ju Loopia så pass billiga att det är svårt att hitta något alternativ. Vi får också en faktura nästan varje dag från dem och det TAR tid och ger ju ett stort utökat arbete med kontroll och bokföring. Vi har flera gånger meddelat dem att vi gärna skulle betalat en högre avgift om vi kunde få ned antalet fakturor.

Jag rekommenderar också alla som har .nu domäner hos Loopia att själv föra en noggrann kontroll över när domänerna går ut. Vi har flera dokumenterade fall då faktura ej skickats ut så Loopia känner till att det finns ett problem.

Till sist tycker jag i alla fall att Loopia är trevliga att ha att göra med och har en proffsig support men det är synd att de inte längre verkar satsa på att utveckla tjänsten och bli ännu bättre. Antagligen satsas inga pengar i den riktningen från ägarna.
Isak är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat