Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-07, 16:13 #21
christian@eventkoll christian@eventkoll är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
christian@eventkoll christian@eventkoll är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasBlomquist
Vi har fortfarande inte gjort något utskick men vad jag direkt kan säga att jag önskar är möjligheten att ha med en mottagares förnamn och gärna efternamn också.
Jag skulle också vilja se möjligheten att dela in mottagarna i grupper, tex. en grupp för vanliga mottagare och en grupp för utskick till journalister.

Hej!

Du bör ha fått svar på frågorna av min kollega men för er andra som är nyfikna svarar jag på dem här också. Dessa funktioner ligger i utvecklingsstadiet och kommer att bli verklighet i januari - februari 2008.

Citat:
Ursprungligen postat av Reager
Hur länge kan ett mail få ligga i kö?
Måste min adress vara med i mailet, postadressen alltså. Då jag driver en enskild firma så ser jag ingen större nytta av att mina föräldrars adress syns i mailet då jag själv bor i Stockholm.
Du ska också ha fått ett svar via supporten, men för er andra som kanske vill veta:
Ett mail skickas ut så snart som möjligt. Är det många som skickar samtidigt kan det ta en stund men inom ett par minuter bör det vara skickat

Tidigare hade vi en liten miss i att ett mejl som skickades till 0 prenumeranter hamnade i utkorgen och låg kvar där (eftersom det inte fanns några att skicka till). Detta är nu åtgärdat.

När det gäller adressen valde vi att ha med den i mejlet för att minska risken att bli spamklassad. Vi ser ditt dilemma med adressen och kommer att göra det möjligt att låta bli att ta med den.

Hoppas tjänsten var tillbelåten i övrigt. Vi tar mer än gärna emot feedback och justerar tjänsten för att bli den bästa på marknaden.

Idag har vi gjort ett rejält lyft på framsidan när det gäller layout. Ta gärna en titt och säg vad ni tycker
christian@eventkoll är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat