Supermoderator
|
|
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 1 900
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 1 900
|
Jag har svårt att förstå att man över huvud taget rensar bort konton som kunder betalar för, oavsett om de är aktiva eller inte...
Ungefär som att säga till hyresgästan "du har inte använt ett av dina rum på länge, så vi tar tillbaka det"... Inte riktigt samma sak, jag vet, men ändå.
Om man har behov av att ta bort konton på grund av inaktivitet beror det väl på att man har underdimensionerade system och då får man väl dimensionera om dem och är det så att man inte täckt in det ekonomiskt får man se till att anpassa sina priser så att det man säljer också levereras...
Jag misstänker att det vi ser här egentligen är ett tecken på dålig styrning, inte bristande resurser eller förmåga hos de enskilda anställda.
__________________
Bara döda fiskar flyter med strömmen.
|