Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: May 2007
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: May 2007
|
Hörru, jag är den lugnaste personen i sverige i dessa situationer. Jag är den sista personen som börjar skrika och gasta. Men när någon lovat mig 6 gånger att det ska vara löst och att det ska faxas direkt, och sen att telenor säger att dem inte fått någonting börjar man tappa fattningen.
Telenor är inte boven i detta fallet, dem kan inte göra någonting förens dem fått faxet, för dem så är jag bara en person som hävdar att jag inte ska ha det ena abonemanget pga att elgiganten inte rättat sitt fel.
Har förövrigt inte blivit lurad.... dem vinner inte speciellt mkt på att inte faxa in pappret.. det hela handlar om dålig service och kommunikation från deras sida, inget annat. Det är väl klart att alla kan göra fel... säljaren va väldigt nervös när jag kom in igen (typ 19 bast) och bad så mkt om ursäkt osv.... det va helt ok från min sida... jag förlorade 30min av min vardag vilket va fine.
Det som irriterar mig är följande. Jag har gång på gång gjort dem medvetna om problemet. Jag har gett dem all information om mig, köpet och om hur de ska kontakta telenor och till och med hur lappen ska vara ifylld (telenor som berättade för mig) och till vilket faxnummer det ska skickas om dem mot förmodan hade fel nummer. Men, trots detta så får dem inte iväg ett fax (trots att de lovat göra det direkt).. som förövrigt tar ett par sekunder och sen slipper dem höra från mig igen....
PS. Ja, jag är irriterad.... vilket inte är så konstigt. Detta har tagit tid och tankekraft från mig de senaste veckorna.
|