Som sagt, de är inte kloka. Fick precis ett svar till från dem.
Inte ens en ursäkt. Inget "det ska inte hända igen". Inget svar på min fråga när det skedde och inget svar på min fråga hur de kunde göra detta utan att informera mig.
Mitt något syrliga mejl:
Citat:
Nu har jag kollat och mejladressen fungerar ju inte, är ni inte kloka? Vad
tror ni det är jag betalar er för, det är ju för tillgänglighet?!
Hur länge har den varit nere och hur kan ni ta ner den utan att varken fråga
eller informera mig??
|
Deras svar
Citat:
Hej Max,
Vi gjorde ett serverundehåll på vårt e-postkluster och då kontrollerade vi
e-postadresser som lagrade mycket innehåll och samtidigt inte hade någon
aktivetet (inloggningar) samt oläst mail ifrån en lång period.
Om du använder ett e-postkonto som skickar vidare e-post utan att du själv
läser/raderar de kopior som lagras hos oss så belastar det vår e-postserver
och även våra andra kunder. Om du använder ett konto som enbart skickar
vidare e-post så behöver du skapa ett e-postalias och det kan du göra
inifrån din Mail-Admin.
Återkom gärna om ni har några frågor eller funderingar.
|