Ämne: Ny version
Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-03, 17:23 #4
Lundmarks avatar
Lundmark Lundmark är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2004
Lundmark Lundmark är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Lundmarks avatar

Reg.datum: Jan 2004
Tack för era synpunkter.
Citat:

För musiksökningen:
Jag kan för det mesta inte hitta produkter hos annan butik än CDON även fast de finns på exempelvis ginza. Ex. Madonnas album "Like A Prayer".
mmm, det är ett problem, det är när butikerna inte lägger in EAN nummer i deras prisfiler, jag kan jämföra tittel och musiker men risken är att det blir fel på priserna. Men jag ska se vad jag kan göra åt det.

Citat:
För böcker:
Du har kopior av vissa böcker i databasen, som ex. "Ingenting är heligt".
Det är en ljudbok och en vanlig inbunden bok. Kanske ska förtydliga det lite

Citat:
Även fast jag valde att kontrollera leveransstatus så visar den fel. Enligt bokus är demo.billigast.se/ean/9789146202141 definitivt slut. Men enligt din sida kan den levereras inom 3-6 dagar.
Jag hade missat att lägga till den parametern, tack, fixat.

Citat:
Sorteringen borde nog som standard vara på populärast. Och hur gör du den bedömningen? Är den hämtad från de externa sidorna, eller bestämmer du det enligt sökningar på din site? Verkar inte stämma överens med exempelvis bokus populäraste.
I dagsläget så är poppuläriteten beroende på hur många som går in på respektive produkt, det är lite dumt när vissa får många besökare från google... men produkten isäg inte är den mest poppoulära. Ska titta på det.

Citat:
Utöver det Adam nämnde så tycker jag att du borde jobba lite på en logga kanske!?
Jag gjorde en logga en gång men fick skit för det.... för min sida är helt uppbygd utan bilder och bara med stylesheet. (förutom iconer med vad man kan göra)

Jag ska ta och luska lite mer på designen. (förslag mottages gärna)

Tack för er synpunkter.
Lundmark är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat