Ämne: Dejtingsajter
Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-02, 18:24 #6
totoos avatar
totoo totoo är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2006
totoo totoo är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
totoos avatar

Reg.datum: Nov 2006
Jag kände mig tvungen att bli medlem och testa lite. Inte bara ur teknik-kritisk synpunkt, utan för att jag har varit lite småsugen på att testa nätdating och se om det bara är ytligt skit eller om det faktiskt är nåt att ha.

Efter att ha varit medlem en halvtimme, kollat en profilsida, fyllt i alla formulär med info om mig själv så kan jag säga att det verkar vara helt okej, men inte bättre. Funktionerna verkar vara rätt genomtänkta och saker och ting verkar finnas där man förväntar sig att de gör. Däremot har kanske 20% av mina sidladdningar relaterat till min profilsida misslyckats, och jag får nån dump med serverinfo. Kanske är tillfälligt, men känns helknasigt.

Jag har nog inte ens sett hälften av möjligheterna än, men jag skulle utan tvivel kunna få för mig att slå upp en konkurrerande site till denna, absolut. Det svåra med en datingsite lär ju vara att få folk i början. Det måste ju finnas några tusen medlemmar för att det ens ska kännas värt att regga sig. Hittils har jag ingen aning om hur många som är reggade på HP. Men det verkar vara ett gäng iaf, mest folk över 35 tror jag. Men jag kan ha fel.

Jag kan uppdatera om en vecka eller nåt om jag har fått nya erfarenheter.
totoo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat