Citat:
Som "MattiKolu" påpekar så blir troligen CPM för den som länkar lågt - (kanske?!) för lågt föt att det skall vara intressant.
|
Ser inte att MattiKolu har yttrat sig så att vi alla fick läsa, eller har jag missat något?
Citat:
Ja ja, kanske var detta inte världens coolaste idé, men om inte annat så visar den på de möjligheter Googles AdSense ger genom att man får använda vilket AdSense-konto man vill.
|
Rom byggdes ju inte på en dag. Idén är inte dålig, ett nytt och helt tillåtet system för länkbetalning. Sen måste man förstås finslipa detaljerna så att det fungerar. Som du säger så kan man ju utveckla med extra annonsvisningar för att uppnå "rätt betalning". Det går nog också att utifrån den här grundidén utveckla varianter som fungerar i olika sammanhang. Jag hoppade heller inte på ditt konkreta exempel direkt, men tycker ändå att det är bra med nya friska idéer som kan bli användbara. Ihop med en sida som riktigt kompletterar en sida jag har, och jag själv inte har komplement till, är jag nog intresserad. För då är det ju inte enbart annonspengarna som drar.