Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Apr 2004
|
Jag har några hemsidor på Servage som inte har någon större trafik. Det fungerar bra och jag gillar på ett sätt deras kontrollpanel som inte har krånglat till saker och ting på ett onödigt sätt.
Däremot är det inte bra att alla epostadresser som man lägger upp visar lösenordet i klartext.
Sedan så är det lite väl mycket avbrott på förbindelserna med databasservrarna. Har ni kritiska system som mer eller mindre måste ha 100% förbindelse med databaservrarna t.ex. när en order ska registeras så tror jag inte jag skulle rekommendera Servage för den hemsidan. Det har hänt mig några gånger när jag har varit i mitt eget admin-gränssnit för en egen hemsida och lagt in något så har förbindelsen med databasen ramlat ner och det jag skulle lägga in har åkt ut i rymden i stället. Och det är något som jag inte har något minne av har inträffat på något annat webbhotell jag har hemsidor på eller har haft hemsidor på.
Men i övrigt är jag i stort nöjd med dem. Snabba och vettiga svar har jag alltid fått från deras support.
|