Citat:
Ursprungligen postat av b_andersson
Citat:
Ursprungligen postat av klein
Du svamlar ju en massa goja, måste jag har rätt att försvara mej emot dina substanlösa flammor.
|
Nu börjar det bli rejält OT och nu förstår jag ifall en moderator städar upp lite. Min tanke var inte att det skulle spåra utan bara att Klein skulle erkänna att han gång på gång på gång rekar sitt eget företag.
Men Klein (Martin) menar du att du har inget med Linux.se/Okit.se/shellkonto.se/proinet.se att göra?
//Björn
|
Säger bara att det uppgifter du rabbla är gamla, och en del grejer är mycket gamla. Så tacksam om du kom med aktuell fakta istället för bara starta flames.
Jag sitter forfarande inte i någon styrelsen som du påstår, Stryelsesupleanter har ingenting att säga till om och har ingen täckningsrätt för bolaget. Föreslår att du ringer bolagsverket ingen. Tro tom en ändringanmälan inlämnad i ärendet.
Enda jag är inblanda in just nu , är att vara löneslav åt en företagsgrupp i den gamla ekonomin. Står fortfarande som innehavare på någon av det domäner som du rabblar upp, förövrigt är det andra som sköter det där idag.
Bolaget har förvisso kvar mitt efternamn som del i bolagsnamnet, men är väl knappas särskilt märvärdigt finns väl flera som har Andersson i bolagsnamnet utan att du är inblandad i deras bolaget?
Min repestation här på forumet är som privatperson och ingenting annat. Mina åsiker är mina privat uterifrån mina erfanheter om resp tjänster som olika bolag tillhandhåller, måhända inte alltid objektiva men vems åsikter är det? Jag står för mina åsikter om proinet, inte som påstådd delägare utan som brukare av deras tjänster. Jag använder en del andra webhotell också som jag tycker är bra, varför frågasätt inte dom åsikterna för?
That´s all.