Tackar för alla svar!
Börjar bli en nyttig tråd för dom flesta.
Själv har jag programmerat i PHP i snart 10 år (ja sen php3 släpptes) och har alltid valt att skriva allt själv oavsett hur smidiga o enkla lösningar det finns att ladda ner gratis. Programmering är helt enkelt roligt ; )
Blev bara lite orolig nu när det är lite "seriösare" grejer med kopplingar mot banker och så men det ska nog lösa sig!
Så visst, det blir många timmar i koden som ingen förutom en själv nästan förstår varför så mycket kod behövs. (Kunden märker knappt skillnad).
Som ni sa är det viktigt att Planera ordentligt innan första raden kod skrivs. Inte roligt att veta att man måste slänga all kod för att lägga in en till grej/optimering
Teamweb: Oja det känner jag igen, känner jag mig själv så kommer designen ta längre tid än kodningen
Varför jag vill göra det själv är som sagt lagerhanteringen och shopparna passar inte riktigt med mina produkter så ska man lix yxa av en halv OsC och läsa igenom allt för att kunna modifiera så känns det lika bra att göra allt själv då tid har vi i företaget.. än så länge
Tack igen! Kanske dyker upp med feedback sen om ett år eller två