|
Medlem
|
|
Reg.datum: May 2005
|
|
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
Hej Affiliator.
Jag har testat Affiliator i drygt 6 månaden nu och tycker det funkar bra fastän 95% av alla annonsörer är bluffmakare och inte betalar sina räkningar. Men i gemförelse med Tradedoubler och andra "svenska" aktörer så är Affiliator bland de bättre. Snyggare och bättre interface och enligt vad jag kan se högre % till oss Publisister.
Det var den allmänna rosen, nu till risen...
-------------
Det saknas en funktion, en knapp som tillåter publisisten att ta bort annonsörer från redan godkända program. Detta vill vi göra när vi ser att de inte betalat på flera månader t ex. Just nu finns inte den möjligheten och det kan vara rörigt när flera personer lägger ut annonser, man tar oftast fel och annonserar ut dessa bluffare gratis. Ett tips, en idé iallafall.
Ni borde reagera snabbare på företag som inte betalar sina räkningar, jag ser många annonsörer i er lista som inte betalat på ett halvår, kanske tom 1 år och som fortfarande finns med. Hårdare handskar.
-------------
Och ett tips till andra publicister..kanske håll er borta från dessa företag som inte betalar sina räkningar till mig:
Billigalan.se
Bettwister.com
Ekonominyheterna.se
121.nu
HappyBingo
Bidster.com
Yoursongs.se
Smultronställen.se
Pirates.nu
ChristinaRibel.com
SMS.se
Stylesearch