|
Medlem
|
|
Reg.datum: Oct 2006
|
|
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
Personen som kontaktade mig hade tidigare lagt ett bud på domänen och var alltså inte ny i budgivningen. Därför tycker jag att det är helt ok att ge honom en chans att höja sitt bud när han är tillbaka, om han så vill. Han hade en bra anledning att inte ha bjudit innan sluttiden, helt enkelt.
Det är korrekt att auktionen avslutades i fredags kväll, men så länge inga pengar bytt ägare, papper har skrivits under och inte wn.se är en auktionssajt i första hand med klara regler eller ansvar när det gäller domänförsäljningar så ser jag inget fel i att göra så.
Jag förstår om du blir besviken/arg, men jag bad om ursäkt i PM till dig och tycker att detta är något som kan skötas mellan berörda parter. Anser du det är fult och fel kan jag inte göra mer än att bara beklaga att du känner så. Det hade kunnat dykt upp andra saker som gjort att jag inte var intresserad av att sälja domänen längre. Jag har själv varit i samma sits där jag själv blivit lovad att köpa en domän för en viss summa, men där sedan beslutet om att sälja den drogs tillbaka.
|